تحلیل سیستم اتوماسیون اداری

سیتم اتوماسیون اداری و مدیریت مکاتبات اداری و دبیرخانه‌های المترونیک موضوع روز دولت و شهر الکترونیک است این وبلاگ به این مباحث می‌پردازد.

تحلیل سیستم اتوماسیون اداری

سیتم اتوماسیون اداری و مدیریت مکاتبات اداری و دبیرخانه‌های المترونیک موضوع روز دولت و شهر الکترونیک است این وبلاگ به این مباحث می‌پردازد.

نصب نرم‌افزار مکاتبات و سینک سرور دیدگاه در 10 مجموعه ورزشی

تیم فنی و استقرار چارگون نرم‌افزار مکاتبات و سرویس سینک سرور دیدگاه را در 10 فدراسیون و مجموعه ورزشی، نصب و راه‌اندازی کرد.

به گزارش روابط عمومی چارگون فدراسیون‌های نجات غریق و غواصی، تیراندازی، ورزش سه‌گانه، فدراسیون تکواندو، هاکی، ژیمناستیک، شمشیربازی، وزنه‌برداری، کاراته و اداره کل ورزش و جوانان استان قزوین برای انجام مکاتبات اداری و ایجاد ارتباط بین سازمانی به نرم‌افزار مکاتبات دیدگاه و سرویس سینک مجهز شده‌اند.
نرم‌افزار مکاتبات اداری از حوزه اتوماسیون اداری مجموعه نرم‌افزاری دیدگاه از اولین نرم‌افزارهایی است که در شرکت چارگون توسعه داده شده و با تجربه استفاده بیش از یک میلیون کاربر در سازمان‌های مشتری از کامل‌ترین و پرکاربردترین نرم‌افزارهای دیدگاه‌ست.
بنابراین گزارش، سیستم مکاتبات اداری دیدگاه صرفا ابزاری برای مکانیزه کردن دفتر اندیکاتور سازمان نیست؛ بلکه از طریق امکانات نرم‌افزار و مدل استقرار ویژه شرکت چارگون، تغییر روال‌ها و فرآیندها و مهندسی مجدد تعاملات سازمانی، امکان‌پذیر می‌شوند. کاهش هزینه‌ها و حذف کاغذ از چرخه امور اداری در کنار افزایش رضایت ذینفعان سیستم، بخش دیگری از مزایای این نرم‌افزار است.
در ساده‌ترین حالت نرم‌افزار مکاتبات با ارائه مفاهیم جدیدی مانند پیش‌نویس الکترونیک، مفهوم نامه داخلی و شیوه‌های الکترونیک پیگیری، عملکرد سازمان‌ها را بهبود می‌بخشد و موجب ارتقای بهره‌وری می‌شود.
بنابراین گزارش، فدراسیون‌ها و مجموعه‌ها ورزشی در تلاشند تا با استفاده از محصولات مجموعه نرم‌افزارهای دیدگاه در حوزه اتوماسیون اداری دسترسی مدیران و سایر کارکنان را به چرخه عملیات روزمره و انجام فرآیندهای مکاتبات اداری را تسهیل کنند.
فدراسیون‌ها و مجموعه‌های ورزشی همچنین  به دلیل پراکندگی جغرافیایی و گستردگی از سرویس سینک سرور دیدگاه به عنوان راهکار بهره‌گیری از سرورهای غیرمتمرکز نیز استقبال کرده‌اند.
با بهره‌گیری از سرویس سینک سرور با وجود نصب سرورهای مجزا برای واحدهای مختلف سازمان، پیوستگی و یکپارچگی چرخه سیستم اتوماسیون اداری حفظ می‌شود.
نرم‌افزار مکاتبات  دیدگاه
نرم‌افزار مکاتبات اداری از حوزه اتوماسیون اداری مجموعه نرم‌افزاری دیدگاه از اولین نرم‌افزارهایی است که در شرکت چارگون توسعه داده شده و پس از سال‌ها تجربه استفاده بیش از یک میلیون کاربر در سازمان‌های مشتری از کامل‌ترین و پرکاربردترین نرم‌افزارهای دیدگاه است. در ساده‌ترین حالت نرم‌افزار مکاتبات با ارائه مفاهیم جدیدی مانند پیش‌نویس الکترونیک، مفهوم نامه داخلی و شیوه‌های الکترونیک پیگیری، عملکرد سازمان را بهبود می‌بخشد و موجب ارتقای بهره‌وری می‌شود. پیگیری فرآیندهای مرتبط با مکاتبات اداری بخش عمده‌ای از فعالیت‌های روزانه در سازمان‌ها و شرکت‌ها را شامل می‌شود و تجربه استقرار این نرم افزار در بسیاری از وزارتخانه‌ه، سازمان‌ها و شرکت‌های بزرگ و کوچک با ایجاد تحول چشمگیر در تسریع عملکرد سازمانی و صرفه‌جویی در هزینه‌ها همراه بوده است. سیستم مکاتبات اداری دیدگاه صرفا ابزاری برای مکانیزه کردن دفتر اندیکاتور سازمان نیست؛ بلکه از طریق امکانات نرم‌افزار و مدل استقرار ویژه شرکت چارگون، تغییر روال‌ها و فرآیندها و مهندسی مجدد تعاملات سازمانی، امکان‌پذیر می‌شوند. کاهش هزینه‌ها و حذف کاغذ از چرخه امور اداری در کنار افزایش رضایت ذینفعان سیستم، بخش دیگری از مزایای این نرم‌افزار است.
امکانات شاخص نرم‌افزار مکاتبات اداری
پیاده‌سازی هرنوع معماری خاص و مدل‌های ویژه دبیرخانه‌های مختلف
جداسازی پیش‌نویس‌ها از مستندات رسمی سازمان
اجرای نرم‌افزار دیدگاه در مرورگرهای Safari، Chrome، Firefox و IE
تعریف محدوده دسترسی برای Admin سیستم (Local Admin)
جلوگیری از ثبت نامه دریافتی در دبیرخانه‌های غیرمرتبط
امکان تعریف دفتر اندیکاتور به صورت نامحدود
ایجاد رابط کاربری به چند زبان (فارسی و انگلیسی)

اطلاعات بیشتر درباره سیستم‌های اتوماسیون اداری

اطلاعات بیشتر درباره سیستم‌ جامع مدیریت منابع انسانی

اطلاعات بیشتر درباره سیستم مالی و حسابداری

اطلاعات بیشتر درباره سیستم‌های انبار ، حسابداری انبار و مدیریت اموال

اطلاعات بیشتر درباره سیستم‌های BPMS و مدیریت فرآیندها



پشتیبانی پیچیده‌ترین فرآیندهای مکاتباتی کشور با نرم‌افزارهای اتوماسیون اداری دیدگاه

سرپرست راهکار اتوماسیون اداری چارگون معتقد است: در کشور ما یکی از پیچیده‌ترین فرآیندهای مکاتباتی سازمانی درحال اجراست که از افتخارات شرکت چارگون، پشتیبانی و اجرای این مدل فرایندی، صرف نظر از نوع کسب و کار سازمان‌هاست.




خشایار رفعتی در گفت و‌گو با روابط عمومی چارگون با بیان اینکه ما با ارائه مجموعه اتوماسیون، سهم بزرگی از کاربران این حوزه را در کشور پشتیبانی کرده‌ایم، تاکید کرد: به جرات می‌توان گفت شرکت چارگون در راستای مکانیزاسیون فرآیندهای این سازمان‌ها، تجربیات و درس آموخته‌های موفقی را کسب کرده است.

به گفته وی، قابلیت‌هایی مانند امکان اتصال بین سازمان‌های مختلف با پراکندگی جغرافیایی، مجموعه نرم‌افزاری دیدگاه را از دید سازمانی متمایز می‌سازد. همچنین وجود بسترهایی بر مبنای وب و موبایل مدیران را در راستای پاسخ‌گویی سریعتر یاری خواهد کرد.
سرپرست راهکار اتوماسیون اداری چارگون درباره برنامه‌های توسعه‌ای این حوزه نیز تصریح کرد: ارتقای کیفیت محصول و خدمات و هچنین مدیریت دقیق‌تر تعهدات از جمله مواردی است که درجهت افزایش رضایت کاربران و سازمان‌ها، مورد نظر مدیریت راهکار اتوماسیون اداری است.
رفعتی یادآورشد: توسعه ابزارهایی برای مکانیزاسیون گردش‌های مکتوبات، فعالیت‌های کاری و برنامه‌ریزی سازمانی از جمله مواردی خواهد بود که در راهکار اتوماسیون اداری بر اجرایی شدن آنها تاکید داریم.
به گفته وی، این ابزارها کمکی موثر و مفید برای صرفه‌جویی هرچه بیشتر در زمان پاسخ‌گویی در فرآیندهای داخلی برای سازمان‌ها محسوب می‌شوند و درکنار مجموعه امکاناتی که برای تسهیل تعاملات چابک سازمانی بوجود آمده‌اند، سازمان‌ها را از گلوگاه‌های ارتباطی رها می‌کنند.
سرپرست راهکار اتوماسیون اداری چارگون همچنین از برنامه‌ای برای افزایش سرعت جایگزینی نرم‌افزارهای حوزه اتوماسیون اداری با سیستم‌های قدیمی مشتریان خبر داد و افزود: تلاش می‌کنیم تا با کمترین هزینه، امکان سوییچ بین نرم‌افزارهای قدیمی سازمان‌های مشتری فراهم شود.
رفعتی همچنین به تولید محتوای مناسب و ارزیابی خدمات اشاره کرد و گفت: تلاش می‌کنیم تا کاربران را به سمت استفاده از خدمات پشتیبانی الکترونیکی هدایت کنیم به نحوی که در سرعت پاسخ‌گویی در این حوزه تغییر محسوسی را شاهد باشیم.
به گفته وی، ایجاد ارتباط نرم افزاری باهدف کاهش فعالیت‌های تکراری سرعت استفاده از امکانات دیدگاه را افزایش داده و منجر به کاهش خطای انسانی می‌شود که همین امر، امکان پاسخ‌گویی سازمان‌های مشتری را بیشتر می‌کند.
سرپرست راهکار اتوماسیون اداری چارگون درباره چشم‌انداز نرم‌افزارهای اتوماسیون اداری دیدگاه تاکید کرد: مدیریت هوشمند و چابک فعالیت‌های تیمی از چشم‌اندازهایی است که سازمان‌ها با استفاده از نرم‌افزارهای مدیریت کارها و جلسات می‌توانند به آن دست پیدا کنند. همچنین وجود داشبوردها و شاخص‌های آماری، مدیران را در اجرای هرچه سریعتر فرایندها و کشف نقاط ضعف مدل کسب و کار موجود راهنمایی می‌کند.
رفعتی اضافه کرد: مجموعه امکاناتی برای مدیریت نگاهداشت و مدیریت اسناد سازمانی در برنامه توسعه این حوزه درنظر گرفته شده که سازمان‌ها را به سمت بایگانی‌های دیجیتال و مستقل از کاغذ سوق می‌دهد. با بوجود آمدن زیرساخت‌های لازم برای ارائه نرم‌افزار در قالب خدمت، چشم‌اندازی درجهت سرویس‌دهی به شرکت‌های کوچک‌تر نیز فراهم خواهد شد.
وی در پایان یادآور شد: توسعه و تکثیر دانش می‌تواند تاثیر نیروی انسانی را در این مجموعه به نحو چشمگیری افزایش دهد به همین منظور، قصد داریم علاوه بر توسعه کار تیمی،قابلیت‌های فردی و تسهیل گردش اطلاعات را نیز افزایش دهیم و برای رسیدن به تیمی چابک، قدم برداریم.

اطلاعات بیشتر درباره سیستم‌های اتوماسیون اداری

اطلاعات بیشتر درباره سیستم‌ جامع مدیریت منابع انسانی

اطلاعات بیشتر درباره سیستم مالی و حسابداری

اطلاعات بیشتر درباره سیستم‌های انبار ، حسابداری انبار و مدیریت اموال

اطلاعات بیشتر درباره سیستم‌های BPMS و مدیریت فرآیندها


تجهیز 8 سازمان مشتری چارگون به نرم‌افزارهای اتوماسیون اداری دیدگاه

8 سازمان مشتری چارگون، بهره‌برداری از لیسانس و ارائه خدمات نصب، آموزش و عملیاتی‌سازی نرم‌افزارهای اتوماسیون اداری دیدگاه را برای ایجاد تحول ساختاری و اداری در مجموعه خود برگزیدند.


نرم‌افزار مکاتبات دیدگاه

به گزارش روابط عمومی چارگون، شرکت تانا انرژی با انتخاب اپلیکیشن پیشخوان و شهرداری هیدج اپلیکیشن مکاتبات از دیدگاه همراه و شرکت پارس دارو (سهامی عام) مکاتبات5 و سرویس ارسال و دریافت فکس و ایمیل و اپلیکیشن مکاتبات دیدگاه همراه به فهرست بهره‌برداران از مجموعه نرم‌افزاری دیدگاه پیوستند.

موسسه خیریه حمایت از آسیب‌دیدگان اجتماعی نیز در نخستین همکاری خود با چارگون نرم‌افزار مکاتبات 5 دیدگاه و سرویس ارسال و دریافت فکس را برگزید.
بنابراین گزارش، شرکت توسعه مسکن ایران نیز نرم‌افزار مکاتبات ۵ و سرویس‌های تبادل اطلاعات برون سازمانی ECE وLINK، ارسال و دریافت فکس و ایمیل وهمچنین اپلیکیشن مکاتبات از دیدگاه همراه را برای بهره‌برداری در ساختار اداری خود برگزیده است.
دیگر مشتریان جدید در فهرست کاربران دیدگاه را دانشگاه معارف اسلامی استان قم با مکاتبات5 و اپلیکیشن مکاتبات از دیدگاه همراه، اداره کل میراث فرهنگی خراسان شمالی با انتخاب نرم‌افزار‌ مکاتبات5، سرویس ارسال و دریافت فکس و سرویس تبادل اطلاعات درون سازمانی SYNC و بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان لرستان با گزینش نرم‌افزار مکاتبات5 و سرویس تبادل اطلاعات برون سازمانی ECE و LINK می‌توان دانست.
نرم‌افزار مکاتبات ۵ مجموعه دیدگاه با امکانات و قابلیت‌های متعدد، دسترسی مدیران و سایر کارکنان به اطلاعات، انجام امور روزمره و بررسی و تحلیل فرآیندهای سازمان را میسر و با مکانیزه کردن فرآیندهای اداری، پاسخ‌گویی سریع به مخاطبین را ممکن می‌کند.
طراحی یکپارچه و پشتیبانی از عملیات و مستندات مختلف سازمانی شامل نامه‌های اداری، فکس نامه، پست الکترونیک، پیش‌نویس و پیگیری نامه‌ها، آرشیو و مدیریت اسناد و… این نرم‌افزار را به ابزاری قوی برای ایجاد تحول در ساختارهای اداری تبدیل کرده است.
بهره‌گیری از تکنولوژی‌های جدید و به روز، امکان استفاده هم‌زمان از بخش‌های مختلف منوی اداری (Multi-Window)، عدم نیاز به آپدیت office، امکان تعامل و گفت‌و‌گو chat وcollaboration ،Drag and drop، افزایش قابلیت‌های کار با کیبورد و…. بر میزان کارآمدی و تحول‌آفرینی نرم‌افزار مکاتبات در نسل جدید دیدگاه5 افزوده است.

اطلاعات بیشتر درباره سیستم‌های اتوماسیون اداری

اطلاعات بیشتر درباره سیستم‌ جامع مدیریت منابع انسانی

اطلاعات بیشتر درباره سیستم مالی و حسابداری

اطلاعات بیشتر درباره سیستم‌های انبار ، حسابداری انبار و مدیریت اموال

اطلاعات بیشتر درباره سیستم‌های BPMS و مدیریت فرآیندها



مدیر راهکار اتوماسیون اداری چارگون از مهاجرت مشتریان به نسل 5 دیدگاه خبرداد

تغییر نسل نرم‌افزارهای دیدگاه از 4 به 5 در بیش از 50 سازمان مشتری چارگون عملیاتی شده است و روند این مهاجرت شتاب بیشتری یافته است.


خشایار رفعتی مدیر راهکار اتوماسیون اداری


به گزارش روابط عمومی چارگون، تغییر نیازهای کاربران و تمرکز بر سرعت، دقت و سهولت دسترسی، مهمترین دلایلی بود که موجب شد تا نسل جدیدی از نرم‌افزارهای مجموعه دیدگاه روانه بازار شوند.

مهاجرت از نسل 4 به نسل 5 دیدگاه با توجه به بهره‌برداری بیش از 98 درصد سازمان‌های مشتری از نرم‌افزار مکاتبات دیدگاه درحوزه اتوماسیون اداری آغاز شد و کم‌کم به سایر حوزه‌های نرم‌افزاری دیدگاه سرایت کرد.
خشایار رفعتی- مدیر راهکار اتوماسیون اداری چارگون تغییر معماری نرم‌افزار مکاتبات دیدگاه را تحولی بزرگ در ارائه راهکارهای سازمانی به سازمان‌های دولتی و خصوصی دانست و گفت: تنوع نقش‌ نرم‌افزار مکاتبات دیدگاه در سازمان‌های مشتری و تفاوت‌ها و پیچیدگی‌هایی که در نحوه استفاده از آن وجود دارد، موقعیت حساسی را برای چارگون در مهاجرت به نسل 5 ایجاد می‌کرد؛ چراکه یک اشتباه کوچک موجب اختلال بزرگی در فعالیت هریک از آنها می‌شد.
وی ادامه داد: خوشبختانه پس از بررسی‌های دقیق و حساب‌شده برای اطمینان مشتریان نسبت به کارکرد دیدگاه ۵‌ وهمچنین انجام تست‌های لازم به فرآیند مشخصی دست یافتیم و توانستیم هم‌زمان با این تغییر معماری، ‌دریافت‌ها و پیش‌بینی‌های تیم تست محصول را به تیم تولید انتقال دهیم تا اختلال‌ها را برطرف کنند.
به گفته وی، ماحصل این همکاری فرآیند محور بین تیم‌های محصول و تولید راهکار اتوماسیون اداری چارگون، انجام بیش از ۵ هزار آزمایه (Test Case) بر روی نرم‌افزار مکاتبات دیدگاه بود.
مدیر راهکار اتوماسیون اداری همچنین ازمهاجرت بسیاری از سازمان های مشتری چارگون به نسل 5 دیدگاه خبر داد و افزود: سازمان‌های بزرگی مانند سازمان غذا و دارو، اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی ایران، جامعه المصطفی العالمیه، بانک کشاورزی، دانشگاه پیام نور و دانشگاه‌ها علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی درشهرهای مختلف مانند اصفهان، سبزوار، جهرم، رفنسجان و ... از جمله مهاجرین نسل 4 به 5 دیدگاه در حوزه اتوماسیون اداری هستند.
وی تاکید می‌کند: از ویژگی‌های نسل 5 دیدگاه این است که کاربران سازمان مشتری می‌توانند به صورت هم‌زمان از دیدگاه ۴ و۵ استفاده کنند.
رفعتی درباره مزیت‌های نرم‌افزار مکاتبات نسل 5 دیدگاه می‌گوید: در دیدگاه ۵ قابلیت استفاده هم‌زمان از بخش‌های مختلف منوی اداری (Multi-Window) ، عدم نیاز به آپدیت office، وجود امکانات تعاملی و گفت‌و‌گو( (chat و collaboration) ،(Drag and drop)، افزایش قابلیت‌های کار با کیبورد، امکان ویرایش موجودیت‌های متنی به صورت همزمان و افزایش کیفیت تجربه کاربری از دیگر امکانات نسل جدید دیدگاه هستند.
به گزارش روابط عمومی چارگون شرکت‌های بازرگانی توسعه انرژی پاک پویش پرشین، پردازشگران سامان،‌ زمزم ایران،‌ اکتوورکو، دانشگاه شیراز،‌ شرکت سرمایه‌گذاری دارویی تامین،‌ مرکز فقهی امام محمد باقر (ع)،‌شرکت توربو کمپرسور تک خاورمیانه، ‌اتاق اصناف ایران، شرکت توسعه نگین مکران،‌ شرکت قالب‌های صنعتی ایران خودرو،‌ شرکت مدیریت امن الکترونیکی کاشف،‌ شرکت خدمات انفورماتیک،‌ دانشگاه تبریز،‌ بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان گلستان‌، دانشگاه قرآن و حدیث،‌ شرکت مدیریت صنایع نوین تامین، شرکت تولید و توسعه ایستگاهی نیروپارسه،‌ شرکت داده‌ورزی فرادیس البرز،‌ شرکت آلومینای ایران، شرکت آرین ماهتاب گستر، دانشگاه الزهرا‌شهرداری ملارد، کارخانه داروسازی سبحان اونکولوژی،‌ شرکت داروسازی سبحان اُنکولوژی،‌ شرکت بین المللی ساروج بوشهر، گروه صنعتی و معدنی زرین، معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری،شرکت سنگ آهن گهر زمین،‌ شرکت تهویه،‌شرکت گاز استان فارس، شرکت انرژی سپهر پایدار، شورای عالی استان‌ها،‌ شرکت فولاد خوزستان، شرکت تجارت الماس مبین‌، سازمان منطقه آزاد تجاری ارس، شرکت آب و فاضلاب استان قم،‌ شرکت تناوب وشرکت صنعتی و بازرگانی صحت از جمله سازمان‌های بهره‌بردار نرم‌افزار مکاتبات دیدگاه هستند که به نسل 5 این نرم‌افزار مهاجرت کرده‌اند.


اطلاعات بیشتر درباره سیستم‌های اتوماسیون اداری

اطلاعات بیشتر درباره سیستم‌ جامع مدیریت منابع انسانی

اطلاعات بیشتر درباره سیستم مالی و حسابداری

اطلاعات بیشتر درباره سیستم‌های انبار ، حسابداری انبار و مدیریت اموال

اطلاعات بیشتر درباره سیستم‌های BPMS و مدیریت فرآیندها

تجهیز ادارات‌کل میراث فرهنگی و گردشگری سراسر کشور به نرم‌افزار مکاتبات دیدگاه

اتوماسیون اداری مجموعه ادارات‌کل میراث فرهنگی،‌ صنایع دستی و گردشگری در سراسر کشور به نرم‌افزار مکاتبات 5 دیدگاه مجهز شدند.

به گزارش روابط عمومی چارگون، با تجهیز ادارات‌ کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان‌های گلستان، بوشهر، کهکیلویه و بویراحمد، کردستان، البرز، یزد، قزوین، مازندران، هرمزگان، سمنان، سیستان و بلوچستان، کرمان و لرستان به نرم‌افزار مکاتبات، در حال حاضر علاوه بر سازمان مرکزی 32 اداره‌کل میراث فرهنگی، ‌صنایع دستی و گردشگری کشور نیز با اتوماسیون اداری دیدگاه، مکاتبات اداری خود را پوشش می‌دهند.


نرم‌افزار مکاتبات دیدگاه و دیدگاه همراه


بنابراین گزارش علاوه بر نرم‌افزار مکاتبات دیدگاه، سرویس سینک سرور برای تبادل اطلاعات درون سازمانی (sync) و سرویس ارسال و دریافت ایمیل نیز در این ادارات نصب و راه‌اندازی می‌شوند.

علاوه بر این، پژوهشگاه میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری نیز با هدف دسترسی همیشگی مدیران به کارتابل‌های روزانه خود و انجام امور اداری به اپلیکیشن مکاتبات دیدگاه همراه مجهز شده‌است. کاربران پژوهشگاه پیش از این نیز از نرم‌افزار مکاتبات اتوماسیون اداری و سرویس‌های ارسال و دریافت فکس، ایمیل، ECE، link و سینک سرور دیدگاه بهره‌برداری می‌کرده‌اند.
از دستاوردهای مهم نرم‌افزار مکاتبات دیدگاه در سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری می‌توان مکانیزه شدن فرآیندهای اداری و پاسخ‌گویی سریع به مخاطبین اشاره کرد؛ زیرا طراحی یکپارچه وپشتیبانی از عملیات و فرآیندهای مختلف سازمانی شامل مکاتبات اداری، این نرم‌افزار را به ابزاری قوی برای ایجاد تحول در ساختارهای سازمانی، تبدیل کرده است.
حذف کامل کاغذ از ساختار اداری (Paperless)، پیگیری نامه‌ها و آرشیو و مدیریت اسناد، استفاده از بخش‌های مختلف منوی اداری، امکان گشودن چندین پنجره به صورت همزمان و همچنین امکان فضای تعامل و گفت‌و‌گوی کاربران با یکدیگر از ویژگی‌های نسل پنجم نرم‌افزار مکاتبات دیدگاه است.
پیش‌بینی می‌شود که نرم‌افزار مکاتبات دیدگاه با آسان کردن فرآیند دسترسی و نگهداشت مکتوبات اداری و حذف کامل روش‌های سنتی مکاتبات و ارسال آنها در واحدهای اداری، بیشترین ظرفیت بهره‌وری را در اختیار مدیران ادارات ‌کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری، قرار دهد.



اطلاعات بیشتر درباره سیستم‌های اتوماسیون اداری

اطلاعات بیشتر درباره سیستم‌ جامع مدیریت منابع انسانی

اطلاعات بیشتر درباره سیستم مالی و حسابداری

اطلاعات بیشتر درباره سیستم‌های انبار ، حسابداری انبار و مدیریت اموال

اطلاعات بیشتر درباره سیستم‌های BPMS و مدیریت فرآیندها