تحلیل سیستم اتوماسیون اداری

سیتم اتوماسیون اداری و مدیریت مکاتبات اداری و دبیرخانه‌های المترونیک موضوع روز دولت و شهر الکترونیک است این وبلاگ به این مباحث می‌پردازد.

تحلیل سیستم اتوماسیون اداری

سیتم اتوماسیون اداری و مدیریت مکاتبات اداری و دبیرخانه‌های المترونیک موضوع روز دولت و شهر الکترونیک است این وبلاگ به این مباحث می‌پردازد.

استقرار نرم‌افزار مکاتبات ۵ در اداره کل میراث فرهنگی و گردشگری کرمان

اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری کرمان با استقرار نرم‌افزار مکاتبات۵ به جمع کاربران اتوماسیون اداری دیدگاه، پیوست.



به گزارش روابط عمومی چارگون، استان کرمان با توجه به سبقه تاریخی و پیشینه کهن خود، از مهمترین قطب‌های میراث فرهنگی و گردشگری است که ارتباط یکپارچه و مستمر آن با  سازمان مرکزی از اهمیت زیادی برخوردار است.

اداره کل مستقر در این استان ۲۳ شهر تاریخی را با بیش از ۳۰۰ کارمند مدیریت می‌کند. از آنجا که فاصله بسیار زیاد بین شهر‌ها انجام مکتوبات اداری بین ادارات از طریق سنتی و کاغذی، هزینه‌های انسانی و مالی زیادی را به این اداره تحمیل میکرد.
با تصمیم مدیریت اداره کل میراث فرهنگی و گردشگری استان کرمان، مکانیزاسیون مکاتبات این اداره کل با نصب و راه‌اندازی نرم‌افزار مکاتبات ۵ دیدگاه، عملیاتی شد.
مدیریت این مجموعه انتظار دارد تا با بهره‌مندی از مزیت‌های نرم‌افزار مکاتبات دیدگاه از هدر رفت زمان، هزینه و نیروی انسانی در فرآیندهای مکاتباتی به طور چشمگیر کاسته شود.
نرم‌افزار مکاتبات در راهکار اتوماسیون اداری دیدگاه، گردش مکانیزه نامه‌ها و مکاتبات سازمانی را در کلیه سطوح تحت پوشش قرار می‌دهد. این نرم‌افزار با آسان کردن فرآیند دسترسی و نگهداشت مکتوبات اداری و حذف کامل کاغذ در ساختارها، بیشترین ظرفیت بهره‌وری را در اختیار مدیران سازمان‌های بهره‌بردار قرار می‌دهد.
از ویژگی‌های منحصر به فرد نرم‌افزار مکاتبات دیدگاه در سازمان‌های مشتری می‌توان به پیگیری نامه‌ها و آرشیو و مدیریت اسناد، استفاده از بخش‌های مختلف منوی اداری (Multi-Window)، بازکردن چندین پنجره به صورت همزمان، عدم نیاز به آپدیت office، فضای تعامل و گفت‌و‌گوی کاربران با یکدیگر و….اشاره کرد.
بنابراین گزارش در حال حاضر مکاتبات اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری با سازمان مرکزی نیز از طریق سینک سرور دیدگاه برقرار شده است.
با بهره‌گیری از سرویس سینک سرور با وجود نصب سرورهای مجزا برای واحدهای مختلف سازمان، پیوستگی و یکپارچگی چرخه سیستم اتوماسیون اداری حفظ می‌شود.
اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری کرمان نیز به دلیل پراکندگی جغرافیایی و گستردگی از سرویس سینک سرور دیدگاه به عنوان راهکار بهره‌گیری از سرورهای غیرمتمرکز نیز استقبال کرده‌است.

اطلاعات بیشتر درباره سیستم‌های اتوماسیون اداری

اطلاعات بیشتر درباره سیستم‌ جامع مدیریت منابع انسانی

اطلاعات بیشتر درباره سیستم مالی و حسابداری

اطلاعات بیشتر درباره سیستم‌های انبار ، حسابداری انبار و مدیریت اموال

اطلاعات بیشتر درباره سیستم‌های BPMS و مدیریت فرآیندها


استقرار نرم‌افزار مکاتبات دیدگاه در دبیرخانه بانک کشاورزی

دوره‌های آموزش نرم‌افزار مکاتبات ۵ دیدگاه برای بهره‌برداری در دبیرخانه محرمانه بانک کشاورزی با حضور راهبران مکاتباتی شعب استانی برگزار شد.



به گزارش روابط عمومی چارگون، سرفصل‌های آموزشی سطوح مختلف کاربری نرم‌افزار برای کارشناسان، مسولین ثبت و مدیران در قالب برگزاری ۶ کارگاه به  بیش از ۳۰  راهبر سیستم‌های مکاتباتی در شعب استانی بانک کشاورزی آموزش داده شد.

هدف از برگزاری این کارگاه‌های آموزشی که در شهرستان بابلسر و با حضور دکتر احمدلو – معاون حراست بانک کشاورزی برگزارشد این است که راهبران سیستم‌ها آموخته‌های خود را به سایر کاربران به ویژه روسای شعب و مدیریت شعبه‌های استانی، منتقل کنند.
امیر حسن‌زاده- کارشناس استقرار اتوماسیون اداری چارگون درباره برگزاری این کارگاه‌ها تاکید کرد: با همراهی حسین جلیلی آزاداز حوزه استقرار نرم‌افزارهای اتوماسیون اداری دیدگاه تلاش کردیم در طول ۲ روز کلیه آموزش‌های لازم برای بهره‌برداری بهتر و با کیفیت‌تر از نرم‌افزار را به راهبران ارائه کنیم.
وی خاطرنشان کرد: به زودی این کلاس آموزشی در سطح مدیران ارشد و رئیس ادارات ستاد مرکزی تهران نیز برگزار می‌شود تا زمینه عملیاتی‌سازی کامل نرم‌افزار در شبکه بانک کشاورزی فراهم شود.
به کارشناس استقرار اتوماسیون اداری چارگون ،در حال حاضر نرم‌افزار مکاتبات ۴ دیدگاه در بانک کشاورزی از سوی ۲ هزار و ۲۰۰ کاربر این مجموعه برای انجام فرآیندهای مکاتباتی و اداری مورد استفاده قرار می‌گیرد.
وی اضافه کرد: درادامه همکاری چارگون و بانک کشاورزی مقرر شد تا حراست بانک به سیستم مکاتبات ۵ دیدگاه مجهز شود. بنابراین گزارش، سیستم مکاتبات اداری دیدگاه از سال ۹۴ تا پایان سال ۹۵ در۳ مرحله با عنوان «سیستم اتوماسیون اداری مهر» در ادارات مرکزی،‌ مدیریت شعب بانک‌ در استانها و کلیه شعبه بانک نصب و راه‌اندازی شده است.
بانک کشاورزی نرم‌افزار مکاتبات اتوماسیون اداری دیدگاه که خود نام «سیمای مهر» بر آن نهاده را به عنوان یکی از بهترین سیستم‌های مکاتبات اداری موجود در بازار و در تمام سطوح این بانک با بیش از ۱۸ هزار کاربر فعال معرفی کرده است. این سیستم عامل افزایش سرعت و تسهیل در ارتباطات درون و برون سازمانی و همچنین افزایش کارآیی و کاهش مدت زمان پاسخ‌گویی به مکاتبات  در بانک کشاورزی بوده است.
بنا بر اعلام مدیریت بانک کشاوری، صرفه‌جویی در هزینه‌ها به ویژه در خرید کاغذ و چاپ آن، امکان دسترسی کاربران به سیستم و انجام امور خارج از بانک، ایجاد کارتابل الکترونیکی مدیران برای انجام امور روزانه، طراحی فرم‌ها و فرآیندها بر روی بستر سیستم اتوماسیون اداری، ارتباط با آرشیو بانکی و… از دیگر مزیت‌های نرم‌افزار مکاتبات دیدگاه در این مجموعه بوده است.

نرم‌افزارهای اتوماسیون اداری دیدگاه در ۱۰ سازمان مشتری چارگون نصب شد

عملیاتی‌سازی نرم‌افزارهای اتوماسیون اداری دیدگاه در ۱۰ سازمان مشتری در دستور کار تیم فنی و استقرار چارگون قرار گرفت.



به گزارش روابط عمومی چارگون، ‌دامنه نفوذ نرم‌افزارهای اتوماسیون اداری دیدگاه در شرکت‌ بانیان صنعت پرشین، شرکت فنی ساختمانی مهندسی کردوئن‌، شرکت هلیکوپتری آوا سلامت، شرکت بیمه زندگی خاورمیانه، شرکت تیپاکس اکسپرس پارس، شرکت داروگستر محک، بیمارستان کلیوی حضرت امیرالمومنین علی (ع)، ادارات‌کل ورزش و جوانان استان‌های اصفها ن و یزد و پارک علم و فناوری استان کهگیلویه و بویر احمد، توسعه یافت.

در این همکاری‌ها، نرم‌افزارهای مکاتبات ۵، جلسات، مکاتبات دیدگاه همراه و سرویس‌های فکس و ایمیل برای بهره‌برداری ۵۰ کاربر در شرکت‌ بانیان صنعت پرشین عملیاتی می‌شود. در شرکت فنی ساختمانی مهندسی کردوئن نیز نرم‌افزارهای مکاتبات ۵، مکاتبات دیدگاه همراه و سرویس‌ فکس، نصب و راه‌اندازی می‌شوند.
ساختار شرکت هلیکوپتری آوا سلامت به نرم‌افزارهای مکاتبات ۵، جلسات، کارها، مکاتبات دیدگاه همراه و سرویس‌های فکس و ایمیل مجهز می‌شود و ۱۰۰ کاربر آن می‌توانند از سرویس‌های LINKو ECE و برای ایجاد تعاملات برون سازمانی خود بهره ببرند.
بنابراین گزارش، نرم‌افزارهای اتوماسیون اداری دیدگاه همچنین به زودی به ۱۰۰ کاربر شرکت بیمه زندگی خاورمیانه ارائه می‌شود و نرم‌افزارهای مکاتبات ۵، جلسات، مکاتبات دیدگاه همراه و سرویس‌های فکس و ایمیل، LINK و ECE در ساختار اداری این مجموعه، استقرار می‌یابند.
از مجموعه نرم‌افزارهای اتوماسیون اداری دیدگاه همچنین مقرر شده است تا ۱۵۰ کاربر شرکت تیپاکس اکسپرس پارس و ۵۰ کاربر پارک علم و فناوری استان کهگیلویه و بویر احمدبه  نرم‌افزارهای مکاتبات ۵ و سرویس‌های LINK و ECE و فکس دست یابند و از این پس با بهره‌برداری از این ابزارها مکاتبات اداری خود را به انجام برسانند.
در ادامه قراردادهای فروش شرکت چارگون همچنین بیمارستان کلیوی حضرت امیرالمومنین علی (ع) به نرمافزار مکاتبات ۵ و شرکت داروگستر محک به نرم‌افزار مکاتبات ۵، مکاتبات دیدگاه همراه و سرویس‌های LINK و ECE مجهز می‌شوند.
۴۰۰ کاربر ادارات‌کل ورزش و جوانان استان‌های اصفها ن و یزد نیز پس از استقرار نرم‌افزار مکاتبات ۵ و سرویس سینک سرور دیدگاه می‌توانند از قابلیت‌های این سیستم‌ها برای ایجاد پویایی و تحول اداری بهره بگیرند.
به گزارش روابط عمومی چارگون، نرم‌افزارهای اتوماسیون اداری دیدگاه علاوه بر پوشش مکانیزه مکاتبات اداری و آرشیو مستندات و اسناد سازمان راهکارهایی برای افزایش بهره‌وری،‌ صرفه‌جویی در هزینه‌های مالی و سرمایه‌های انسانی و ایجاد نشاط و پویایی سازمانی از طریق نرم‌افزارهای جلسات، کارها و سامانه پیشخوان ارباب رجوع را برای سازمان‌ها به همراه دارد.
محو تمرکز نرم‌افزارهای اتوماسیون اداری دیدگاه را پوشش مجموعه گسترده‌ای از تعاملات مکاتباتی و سازمانی و پاسخگویی به حجم وسیع و متنوعی از فرآیندهای سازمان‌های مشتری و توجه به مفاهیم نوین اتوماسیون اداری است.

اطلاعات بیشتر درباره سیستم‌های اتوماسیون اداری

اطلاعات بیشتر درباره سیستم‌ جامع مدیریت منابع انسانی

اطلاعات بیشتر درباره سیستم مالی و حسابداری

اطلاعات بیشتر درباره سیستم‌های انبار ، حسابداری انبار و مدیریت اموال

اطلاعات بیشتر درباره سیستم‌های BPMS و مدیریت فرآیندها


تبیین استراتژی‌های واحد فروش چارگون و تمرکز بر ارائه پیشخوان ارباب رجوع دیدگاه

مدیر فروش چارگون از تغییر فرآیندهای ارتباط با سازمان‌های مشتری و تدوین استراتژی‌های این واحد بر اساس شعار «فروش با کیفیت» خبر داد.



روزبه بهرامی در گفت‌وگو با روابط عمومی چارگون تاکید کرد: از ابتدای سال 97 و پس از بررسی‌ها، تحقیقات بازار و نظرسنجی از سازمان‌های مشتری با هدف افزایش رضایتمندی مشتریان، تغییر رویه‌هایی در زمینه ارتباط با آنها تدوین و اجرایی کردیم که خوشبختانه بسیار موثر بوده‌اند.

وی ادامه داد: یکی از این تغییرات، کاهش زمان برگزاری جلسات با سازمان‌های مشتری است. مثلا بر روی تغییر و بهبود فاصله بین ثبت درخواست مشتری تا برگزاری جلسه معرفی محصولات، تمرکز بیشتری کردیم و با بازنگری 2 معیار زمان درخواست‌ها و تعداد مشتری‌های در صف انتظار به راهکاری دست یافتیم که بتوانیم تعداد سازمان‌های منتظر را به کمتر از 10 مشتری برسانیم.
به گفته وی، یکی  دیگر از اقدامات واحد فروش برای کاهش زمان ثبت درخواست مشتری تا برگزاری جلسه معرفی نرم‌افزار را می‌توان برگزاری جلسات دموی مجازی در این واحد، دانست که در افزایش سطح رضایمندی مشتریان بسیار موثر بوده است.
مدیر واحد فروش چارگون یادآور شد: ایجاد زیرساخت برگزای جلسات مجازی با همکاری واحد فناوری چارگون موجب شده است تا بتوانیم برای حدود 20 تا 30 درصد از درخواست کنندگان، جلسه دموی مجازی برگزار کنیم که اکثر سازمان‌های دور از مرکز از این روش، استقبال کرده‌اند. همین امر، انگیزه ما برای تقویت و توسعه جلسات دموی مجازی را بیشتر کرده است.
بهرامی همچنین از برگزاری دوره‌های آموزش دمو برای کارشناسان راهکارهای پنج‌گانه دیدگاه خبرداد و گفت: این کلاس‌های آموزشی با هدف افزایش توان تخصصی کارشناسان چارگون تدوین شده است.
به گفته وی، با آموزش و یادگیری چگونگی معرفی محصولات برای سازمان‌های مشتری، کارشناسان استقرار و پشتیبانی چارگون نیز از توانمندی تخصصی و قدرت انتقال پیام و ارتباط بهتر و موثرتر با مشتری، بهره خواهند برد.
وی با بیان اینکه  واحد فروش صرفا بر روی اهداف ریالی متمرکز نیست گفت: بخش عمده‌ای از استراتژی‌های ما را  بهبود فرآیندها و عملکردها برای افزایش رضایت مشتری و پرسنل واحد فروش،  شامل می‌شود؛ به همین دلیل است که شعار سال و محور رویکردمان  را “فروش با کیفیت” انتخاب کرده‌ایم.
مدیر واحد فروش چارگون  تاکید کرد:‌ روش‌های دستیابی به اهداف غیر ریالی واحد فروش را  بر اساس نظرسنجی‌ها و متدهای روز فروش و تبلیغات و با محوریت کسب رضایت بیشتر مشتریان، تدوین و برنامه‌ریزی کرده‌ایم که از جمله این روش‌ها می‌‌توان به ارتقای کیفیت مستندات محصولات و افزایش شفافیت برای فروش با کیفیت‌تر اشاره کرد.
وی تصریح کرد: برای دستیابی به اهداف ریالی و تاثیر گذاری در بازار و جهت‌دهی به آن چند کمپین تبلیغاتی در حوزه‌های مختلف مجموعه نرم‌افزاری دیدگاه تعریف شد‌ه‌اند.
وی تصریح کرد: این کمپین‌ها با همکاری راهکارهای اتوماسیون اداری، منابع انسانی، مالی، لجستیک و انبارداری، مدیریت فرآیندها ( BPMS) و روابط عمومی از ابتدای سال به تدریج اجرایی شده و تا پایان سال ادامه خواهند داشت.
به گفته وی، یکی از کمپین‌های موفق چارگون، معرفی محصول پیشخوان ارباب رجوع است که با توجه به خلق ارزش افزوده بسیار زیاد برای مشتری‌ها و همسویی کامل با بخشنامه‌ها و قوانین بالا دستی کشور، مورد استقبال کلیه دستگاه‌های دولتی و حتی شرکت‌های خصوصی قرار گرفته است.
مدیر فروش چارگون اضافه کرد: همزمانی معرفی محصول پیشخوان ارباب رجوع دیدگاه در گردهمایی سالانه چارگون با ابلاغ بخشنامه دولت مبنی بر ایجاد میز خدمت  در دستگاه‌های دولتی، موفقیت ما در ارائه محصولی جدید و کارآمد به بازار را تضمین کرد.
وی ادامه داد: در حال حاضر نیز واحد فروش  با سرعت زیاد در ارسال مستندات به سازمان‌های مشتری و پیگیری درخواست‌هایشان، فعال است که نتیجه این امر را می‌توان در رضایت سازمان‌های مشتری و نمودار فروش سهمی شرکت،‌ مشاهده کرد.

بهرامی  همچنین خاطر نشان کرد: اخذ تمدید تاییدیه‌های قانونی و به روزرسانی مستندات رسمی محصولات دیدگاه یکی از دستورکارهای همیشگی و دائمی واحد فروش است که امسال نیز بر روی آن متمرکز هستیم.

اطلاعات بیشتر درباره سیستم‌های اتوماسیون اداری

اطلاعات بیشتر درباره سیستم‌ جامع مدیریت منابع انسانی

اطلاعات بیشتر درباره سیستم مالی و حسابداری

اطلاعات بیشتر درباره سیستم‌های انبار ، حسابداری انبار و مدیریت اموال

اطلاعات بیشتر درباره سیستم‌های BPMS و مدیریت فرآیندها