تحلیل سیستم اتوماسیون اداری

سیتم اتوماسیون اداری و مدیریت مکاتبات اداری و دبیرخانه‌های المترونیک موضوع روز دولت و شهر الکترونیک است این وبلاگ به این مباحث می‌پردازد.

تحلیل سیستم اتوماسیون اداری

سیتم اتوماسیون اداری و مدیریت مکاتبات اداری و دبیرخانه‌های المترونیک موضوع روز دولت و شهر الکترونیک است این وبلاگ به این مباحث می‌پردازد.

نصب نرم‌افزار مکاتبات و سینک سرور دیدگاه در 10 مجموعه ورزشی

تیم فنی و استقرار چارگون نرم‌افزار مکاتبات و سرویس سینک سرور دیدگاه را در 10 فدراسیون و مجموعه ورزشی، نصب و راه‌اندازی کرد.

به گزارش روابط عمومی چارگون فدراسیون‌های نجات غریق و غواصی، تیراندازی، ورزش سه‌گانه، فدراسیون تکواندو، هاکی، ژیمناستیک، شمشیربازی، وزنه‌برداری، کاراته و اداره کل ورزش و جوانان استان قزوین برای انجام مکاتبات اداری و ایجاد ارتباط بین سازمانی به نرم‌افزار مکاتبات دیدگاه و سرویس سینک مجهز شده‌اند.
نرم‌افزار مکاتبات اداری از حوزه اتوماسیون اداری مجموعه نرم‌افزاری دیدگاه از اولین نرم‌افزارهایی است که در شرکت چارگون توسعه داده شده و با تجربه استفاده بیش از یک میلیون کاربر در سازمان‌های مشتری از کامل‌ترین و پرکاربردترین نرم‌افزارهای دیدگاه‌ست.
بنابراین گزارش، سیستم مکاتبات اداری دیدگاه صرفا ابزاری برای مکانیزه کردن دفتر اندیکاتور سازمان نیست؛ بلکه از طریق امکانات نرم‌افزار و مدل استقرار ویژه شرکت چارگون، تغییر روال‌ها و فرآیندها و مهندسی مجدد تعاملات سازمانی، امکان‌پذیر می‌شوند. کاهش هزینه‌ها و حذف کاغذ از چرخه امور اداری در کنار افزایش رضایت ذینفعان سیستم، بخش دیگری از مزایای این نرم‌افزار است.
در ساده‌ترین حالت نرم‌افزار مکاتبات با ارائه مفاهیم جدیدی مانند پیش‌نویس الکترونیک، مفهوم نامه داخلی و شیوه‌های الکترونیک پیگیری، عملکرد سازمان‌ها را بهبود می‌بخشد و موجب ارتقای بهره‌وری می‌شود.
بنابراین گزارش، فدراسیون‌ها و مجموعه‌ها ورزشی در تلاشند تا با استفاده از محصولات مجموعه نرم‌افزارهای دیدگاه در حوزه اتوماسیون اداری دسترسی مدیران و سایر کارکنان را به چرخه عملیات روزمره و انجام فرآیندهای مکاتبات اداری را تسهیل کنند.
فدراسیون‌ها و مجموعه‌های ورزشی همچنین  به دلیل پراکندگی جغرافیایی و گستردگی از سرویس سینک سرور دیدگاه به عنوان راهکار بهره‌گیری از سرورهای غیرمتمرکز نیز استقبال کرده‌اند.
با بهره‌گیری از سرویس سینک سرور با وجود نصب سرورهای مجزا برای واحدهای مختلف سازمان، پیوستگی و یکپارچگی چرخه سیستم اتوماسیون اداری حفظ می‌شود.
نرم‌افزار مکاتبات  دیدگاه
نرم‌افزار مکاتبات اداری از حوزه اتوماسیون اداری مجموعه نرم‌افزاری دیدگاه از اولین نرم‌افزارهایی است که در شرکت چارگون توسعه داده شده و پس از سال‌ها تجربه استفاده بیش از یک میلیون کاربر در سازمان‌های مشتری از کامل‌ترین و پرکاربردترین نرم‌افزارهای دیدگاه است. در ساده‌ترین حالت نرم‌افزار مکاتبات با ارائه مفاهیم جدیدی مانند پیش‌نویس الکترونیک، مفهوم نامه داخلی و شیوه‌های الکترونیک پیگیری، عملکرد سازمان را بهبود می‌بخشد و موجب ارتقای بهره‌وری می‌شود. پیگیری فرآیندهای مرتبط با مکاتبات اداری بخش عمده‌ای از فعالیت‌های روزانه در سازمان‌ها و شرکت‌ها را شامل می‌شود و تجربه استقرار این نرم افزار در بسیاری از وزارتخانه‌ه، سازمان‌ها و شرکت‌های بزرگ و کوچک با ایجاد تحول چشمگیر در تسریع عملکرد سازمانی و صرفه‌جویی در هزینه‌ها همراه بوده است. سیستم مکاتبات اداری دیدگاه صرفا ابزاری برای مکانیزه کردن دفتر اندیکاتور سازمان نیست؛ بلکه از طریق امکانات نرم‌افزار و مدل استقرار ویژه شرکت چارگون، تغییر روال‌ها و فرآیندها و مهندسی مجدد تعاملات سازمانی، امکان‌پذیر می‌شوند. کاهش هزینه‌ها و حذف کاغذ از چرخه امور اداری در کنار افزایش رضایت ذینفعان سیستم، بخش دیگری از مزایای این نرم‌افزار است.
امکانات شاخص نرم‌افزار مکاتبات اداری
پیاده‌سازی هرنوع معماری خاص و مدل‌های ویژه دبیرخانه‌های مختلف
جداسازی پیش‌نویس‌ها از مستندات رسمی سازمان
اجرای نرم‌افزار دیدگاه در مرورگرهای Safari، Chrome، Firefox و IE
تعریف محدوده دسترسی برای Admin سیستم (Local Admin)
جلوگیری از ثبت نامه دریافتی در دبیرخانه‌های غیرمرتبط
امکان تعریف دفتر اندیکاتور به صورت نامحدود
ایجاد رابط کاربری به چند زبان (فارسی و انگلیسی)

اطلاعات بیشتر درباره سیستم‌های اتوماسیون اداری

اطلاعات بیشتر درباره سیستم‌ جامع مدیریت منابع انسانی

اطلاعات بیشتر درباره سیستم مالی و حسابداری

اطلاعات بیشتر درباره سیستم‌های انبار ، حسابداری انبار و مدیریت اموال

اطلاعات بیشتر درباره سیستم‌های BPMS و مدیریت فرآیندها



نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.