تحلیل سیستم اتوماسیون اداری

سیتم اتوماسیون اداری و مدیریت مکاتبات اداری و دبیرخانه‌های المترونیک موضوع روز دولت و شهر الکترونیک است این وبلاگ به این مباحث می‌پردازد.

تحلیل سیستم اتوماسیون اداری

سیتم اتوماسیون اداری و مدیریت مکاتبات اداری و دبیرخانه‌های المترونیک موضوع روز دولت و شهر الکترونیک است این وبلاگ به این مباحث می‌پردازد.

چارگون برگزار می‌کند: وبینار « BPMS در سازمان خلاق»

 

ینار « BPMS در سازمان خلاق» با هدف ارائه تجربیات سازمان‌های مشتری چارگون در پیاده‌سازی سیستم‌های مدیریت فرآیندهای کسب‌وکار و نرم‌افزار BPMS در 6 بهمن ماه برگزار می‌شود.



چارگون برگزار می‌کند: وبینار « BPMS در سازمان خلاق»

چارگون برگزار می‌کند: وبینار « BPMS در سازمان خلاق»

 

ثبت نام در  وبینار  BPMS در سازمان خلاق


سازمان خلاق برای بهینه‌کردن کارکرد منابع سازمان از جمله کارکنان، روال‌های تولید خدمات یا محصول و خدمات پس از فروش و پشتیبانی، به طور مداوم ابزارهای نوآورانه و دانشی را به کار می‌گیرد.

از سوی دیگر سیستم‌های مدیریت فرآیند کسب و کار، کاربردهای زیادی در صنایع مختلف دارند و با مکانیزه‌ کردن فرآیندهای خاص منظوره، بهره‌وری را در عملکرد‌های سازمانی افزایش می‌دهند. اما آنچه پیاده‌سازی این سیستم‌ها را مشکل می‌کند گردآوردن دانش سازمانی پراکنده از بخش‌های مختلف و استفاده از آن برای شناسایی فرآیندهای دستی و کم بازده است.

برخی سازمان‌های مشتری چارگون با نگرش مدیریتی فناورانه و ایجاد سازوکارهای فنی و تخصصی، در این حوزه موفقیت‌های چشم‌گیری کسب‌کرده‌اند. تجربه این سازمان‌های پیشرو که با معیارهای پویایی و نوآوری سازمانی، می‌توان آن‌ها را «سازمان خلاق» نامید، انگیزه‌بخش راهکار BPMS چارگون برای اشتراک این نگرش و دانش در قالب یک رویداد آنلاین بود.

وبینار « BPMS در سازمان خلاق» در بخش‌های متنوع به معرفی معیارهای موفقیت مدیریت فرآیندها در سازمان‌ها می‌پردازد. اینکه شناسایی، بازمهندسی و طراحی مکانیزه فرآیندهای داخلی و بیرونی سازمان چگونه ممکن می‌شود و اهمیت نرم افزار BPMS در سازمان خلاق و توسعه آن چه میزان است.

مخاطبان این وبینار گروه‌های مختلفی از مدیران کسب وکارهای کوچک و متوسط، مدیران و کارشناسان فناوری اطلاعات، مدیران و کارشناسان واحدهای توسعه سیستم‌ها و روش‌ها در سازمان‌ها و نیز دانشجویان رشته‌های مدیریت و صنایع هستند.

واحدهای فناوری اطلاعات با شناسایی و بازمهندسی روال‌های پیچیده و طراحی خلاقانه فرآیندهای مکانیزه در سازمان‌ها ارزش‌آفرینی می‌کنند و مدیران و کارشناسان این حوزه می‌توانند از این رویداد برای دانش‌افزایی استفاده کنند. از سوی دیگر در دوران کرونا که مدیریت هزینه‌ها و حفظ بهره‌وری برای کسب‌وکارهای کوچک و متوسط نقشی حیاتی دارد، BPMS به عنوان یک ابزار مدیریت کارآمد برای مدیران کسب‌وکارهای کوچک و متوسط مفید خواهد بود.

 

 

در حوزه دپارتمان‌های توسعه سیستم‌ها و روش‌ها در سازمان‌ها، بکارگیری مداوم سیستم‌های اطلاعاتی برای توسعه و بهبود عملکرد سازمانی، دستاورد مهم نرم افزار BPMS و مدیریت فرآیندهای کسب‌وکار خواهد بود. دانشجویان رشته‌های مدیریت و صنایع نیز از طریق آشنایی با نگرش فرآیندمحور به سازمان‌ها یک سرمایه با ارزش فکری و دانشی در زمان ورود به بازار کار بدست خواهند آورد.

در بخش اول رویداد مباحثی مثل تجربه مشتریان، کارکنان و سازمان از مدیریت فرآیندها، یکپارچگی و پایداری فرآیندهای سازمانی و تحقق بلوغ فرآیندی با BPMS دیدگاه مطرح می‌شود. تجربه موفق سازمان‌های مشتری چارگون از جمله دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم، شرکت آسفالت طوس و بیمه البرز نیز از زبان مدیران این سازمان‌ها ارائه خواهد شد.

بخش دوم وبینار « BPMS در سازمان خلاق» به برگزاری نشست تخصصی متخصصان حوزه مدیریت فرآیندهای کسب‌وکار با عنوان «نقشه راه استقرار BPM در سازمان‌ها» اختصاص دارد. در این بخش مهندس سید احمد دلیری مدرس، مشاور و ارزیاب در پروژه‌ استقرار مدیریت فرایندهای کسب و کار، دکتر حمیدرضا رضایی، استاد دانشگاه و مدیر برنامه‌ریزی و کنترل پروژه شرکت آسفالت طوس، مهدی عامری مدیر راهکار مدیریت فرآیندهای کسب‌کار چارگون و نیز شهباز توکلی مدیر توسعه زیرساخت و محصول چارگون حضور خواهند داشت و به تبادل نظر درباره کاربردهای BPMS در سازمان‌های خلاق می‌پردازند.


برچسب ها: BPMS, پایداری فرآیندهای سازمانی, دوران کرونا, راهکار BPMS چارگون, سازمان خلاق, سیستم مدیریت کسب و کار, فرآیندهای مکانیزه, مدیریت فرآیند کسب و کار, مدیریت فرآیندها, مدیریت فرآیندها در سازمان خلاق, نرم افزار BPMS


نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.