تحلیل سیستم اتوماسیون اداری

سیتم اتوماسیون اداری و مدیریت مکاتبات اداری و دبیرخانه‌های المترونیک موضوع روز دولت و شهر الکترونیک است این وبلاگ به این مباحث می‌پردازد.

تحلیل سیستم اتوماسیون اداری

سیتم اتوماسیون اداری و مدیریت مکاتبات اداری و دبیرخانه‌های المترونیک موضوع روز دولت و شهر الکترونیک است این وبلاگ به این مباحث می‌پردازد.

بهره برداری از اپلیکیشن‌های جلسات و مکاتبات دیدگاه همراه در شرکت رهپویان پردازش گستر صحرا

اپلیکیشن‌های جلسات و مکاتبات دیدگاه همراه با هدف پویایی بیشتر در بهره‌وری و  مدیریت بهینه سرمایه‌‌های سازمانی در شرکت رهپویان پردازش گستر صحرا نصب و عملیاتی شد.

به گزارش روابط عمومی چارگون، مدیران شرکت رهپویان پردازش‌گستر صحرا پس از بهره‌برداری موفق از نرم‌افزارهای مکاتبات اداری و مدیریت جلسات تحت وب دیدگاه، اپلیکیشن‌های جلسات و مکاتبات دیدگاه همراه را با هدف سهولت دسترسی و مدیریت بهینه‌ وقت و سرمایه سازمان خود انتخاب کرده‌اند.
اپلیکیشن‌های جلسات و مکاتبات دیدگاه با پوشش نیازهای مختلف شرکت در حوزه گردش نامه‌های اداری و برنامه‌ریزی برای جلسات بهینه و موثر کارکردهای متفاوتی را برعهده دارند.
نسل جدید نرم‌افزار جلسات دیدگاه با رویکرد گفتمان سازمانی طراحی و تولید شده است. از دستاوردهای مهم این نرم‌افزار می‌توان به مدیریت بهینه جلسات و تاثیرگذاری در بهبود عملکرد و بهره‌وری سرمایه‌های سازمانی اشاره کرد.
از قابلیت‌های این نرم‌افزار می‌توان به پوشش کلیه مراحل جلسات مانند ثبت، لغو، ویرایش قبل و در حین جلسه و نهایی‌سازی آن، ایجاد جلسات تکرار شونده، ارسال دعوت‌نامه به مدعوین خارج از سازمان، افزودن تقویم دیگر کارمندان و اتاق جلسات و مشاهده جزئیات آنها با داشتن دسترسی، افزودن دستور جلسه و مدیریت زمان آن اشاره کرد.

وجود امکانات متنوع، انجام تمامی فعالیت‌های مرتبط با برگزاری جلسات از برنامه‌ریزی زمان تا ارسال دعوت‌نامه و دستور جلسه و در نهایت ثبت صورت جلسات و پیگیری مصوبات آن را به صورت مکانیزه و هدفمند، اجرایی می‌کند.
اپلیکیشن مکاتبات دیدگاه همراه نیز با قابلیت‌های مختلف زمینه مشاهده و ارجاع نامه‌ها، پیش‌نویس‌ها و… انجام عملیات روزانه را از راه دور، ممکن می‌کند. بهره‌برداران این برنامه موبایلی می‌توانند با استفاده از تلفن همراه یا تبلت از هر مکان و در هر زمانی به راحتی همه امور اداری و سازمانی خود را انجام دهند.

 

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.