تحلیل سیستم اتوماسیون اداری

سیتم اتوماسیون اداری و مدیریت مکاتبات اداری و دبیرخانه‌های المترونیک موضوع روز دولت و شهر الکترونیک است این وبلاگ به این مباحث می‌پردازد.

تحلیل سیستم اتوماسیون اداری

سیتم اتوماسیون اداری و مدیریت مکاتبات اداری و دبیرخانه‌های المترونیک موضوع روز دولت و شهر الکترونیک است این وبلاگ به این مباحث می‌پردازد.

بهره‌برداری از اپلیکیشن پیشخوان دیدگاه همراه در 2 سازمان مشتری

دانشگاه صنعتی امیرکبیر و شرکت شبکه طلایی مات کیش و با بهره‌برداری از قابلیت‌ها و امکانات اپلیکیشن پیشخوان دیدگاه همراه، دسترسی به کارتابل روزانه اداری را برای کاربران خود مهیا کرند.

به گزارش روابط عمومی چارگون، دانشگاه صنعتی امیرکبیر که از مشتریان قدیمی چارگون است از نرم‌افزارهای مختلف راهکارهای مدیریت منابع انسانی و مالی دیدگاه در این مجموعه بهره می‌برد.

در حال حاضر نرم‌افزارهای پرسنلی،‌ حقوق و دستمزد و حضور و غیاب از راهکار منابع انسانی و نرم‌افزارهای حسابداری مالی،‌ بودجه و اعتبارات و قراردادها، استقرار نرم‌افزارهای انبار و حسابداری انبار،‌ اموال و دارایی‌های ثابت و نرم‌افزار خرید و تدارکات از راهکار لجستیک دیدگاه در دانشگاه صنعتی امیرکبیر، عملیاتی شده‌اند.

در ادامه نیز شرکت شبکه طلایی مات کیش که پیش از این به سیستم‌های پرسنلی، حضور و غیاب و حقوق و دستمزد دیدگاه مجهز شده‌ بود، اپلیکیشن پیشخوان را برای نصب و راه‌اندازی برگزیده است.

اپلیکیشن پیشخوان از بستر دیدگاه همراه، یکی از پرکاربردترین عملیات‌های اتوماسیون اداری تحت وب مجموعه دیدگاه را بر روی موبایل در اختیار کاربران می‌گذارد.

امکان مشاهده، درخواست یا تایید مرخصی‌ها، ماموریت‌ها و همچنین گزارشات شخصی و قسمت کاری توسط این اپلیکیشن برای کاربران دیدگاه همراه میسر می‌شود.

دیدگاه همراه با قابلیت کاربری در موبایل، ‌تبلت و …. و با هدف ایجاد دسترسی مدیران سازمان‌ها به کارتابل‌های اداری و انجام امور، امکانات متعددی از نرم‌افزارهای یکپارچه تحت وب دیدگاه را در خود جای داده است تا کاربران بتوانند از هر مکان، زمان و به راحتی کارهای خود را انجام دهند.

در حال حاضر که شرکت اپل به دلیل تحریم‌های وضع شده علیه کشورمان از پذیرش نسخه‌های جدید برنامه‌های موبایلی ایرانی در App Store خودداری و حتی شروع به حذف آنها کرده، امکان دانلود و نصب اپلیکیشن‌های دیدگاه همراه از طریق وب‌سایت رسمی شرکت چارگون فراهم است.


اطلاعات بیشتر درباره سیستم‌های اتوماسیون اداری

اطلاعات بیشتر درباره سیستم‌ جامع مدیریت منابع انسانی

اطلاعات بیشتر درباره سیستم مالی و حسابداری

اطلاعات بیشتر درباره سیستم‌های انبار ، حسابداری انبار و مدیریت اموال

اطلاعات بیشتر درباره سیستم‌های BPMS و مدیریت فرآیندها


استقرار نرم‌افزار مکاتبات دیدگاه در بیمارستان کلیوی امیرالمونین علی(ع) تبریز

نسخه ۵ نرم افزار مکاتبات دیدگاه همزمان با حضور کارشناس استقرار اتوماسیون اداری چارگون در بیمارستان کلیوی امیرالمونین علی(ع) تبریز راه‌اندازی شد‌.



به گزارش روابط عمومی چارگون‌، با تصمیم مدیریت بیمارستان کلیوی امیرالمونین علی(ع) تبریز اتوماسیون نسل پنجم نرم‌افزار مکاتبات با هدف حذف کاغذ از ساختار اداری، مکانیزه کردن مکاتبات، پیگیری نامه‌ها و آرشیو و مدیریت اسناد در این مجموعه عملیاتی شد.

امیر حسن ‌زاده- کارشناس چارگون در فرآیند استقرار این نرم‌افزار که 6 روز ادامه داشت در کارگاهایی چگونگی بهره‌برداری از امکانات و ابزارهای نرم‌افزار مکاتبات دیدگاه را به مسولین واحدهای مختلف اداری، مالی، داروخانه، آزمایشگاه و …  آموزش داد تا پس از آن،  بهره‌برداری از نرم‌افزار  به صورت عملیاتی آغاز  شود.

در این کارگاه‌ها مدیران ارشد بیمارستان که پیش از این، تجربه کاربری نسخه 4 نرم‌افزار مکاتبات دیدگاه را در دانشگاه علوم پزشکی تبریز داشته‌اند، از امکانات نسخه 5 این نرم‌افزار استقبال کردند.

نسل جدید نرم‌افزار مکاتبات دیدگاه علاوه بر حذف کاغذ از ساختار اداری و مکانیزه کردن مکاتباتت اداری، قابلیت‌هایی مانند استفاده هم‌زمان از بخش‌های مختلف منوی اداری (Multi-Window)، عدم نیاز به آپدیت office، امکانات تعامل و گفت‌و‌گو را در اختیار کاربران قرار می‌دهد. علاوه بر این، افزایش قابلیت‌های کار با کیبورد و امکان ویرایش موجودیت‌های متنی بر میزان کارآمدی و پویایی نرم‌افزار مکاتبات دیدگاه ۵ در ساختار‌های اداری، افزوده‌اند.

بنابراین گزارش،‌ ویژگی‌های منحصر به فرد نسل پنجم نرم‌افزار مکاتبات مجموعه دیدگاه، زمینه دسترسی آسان مدیران و سایر کارکنان به اطلاعات و انجام روزمره و بررسی و تحلیل فرآیندهای سازمان را فراهم‌ می‌کند. تغییر نیازهای کاربران و تمرکز بر سرعت، دقت و سهولت دسترسی، مهمترین دلایلی بود که موجب شد تا نسل جدیدی از نرم‌افزارهای مجموعه دیدگاه روانه بازار شوند.

در حال حاضر نیز مهاجرت از نسل ۴ به نسل ۵ دیدگاه با توجه به بهره‌برداری بیش از ۹۸ درصد سازمان‌های مشتری از نرم‌افزار مکاتبات درحوزه اتوماسیون اداری دیدگاه آغاز شده‌است و کم‌کم به سایر حوزه‌های نرم‌افزاری دیدگاه سرایت خواهد کرد.

اطلاعات بیشتر درباره سیستم‌های اتوماسیون اداری

اطلاعات بیشتر درباره سیستم‌ جامع مدیریت منابع انسانی

اطلاعات بیشتر درباره سیستم مالی و حسابداری

اطلاعات بیشتر درباره سیستم‌های انبار ، حسابداری انبار و مدیریت اموال

اطلاعات بیشتر درباره سیستم‌های BPMS و مدیریت فرآیندها


اتوماسیون اداری دیدگاه؛ ‌انتخاب مدیران شرکت مهندسین مشاور راه‌آهن راه

مدیران شرکت مهندسین مشاور راه‌آهن راه، نرم‌افزارهای اتوماسیون اداری دیدگاه را برای ایجاد تحول در ساختار اداری و تسهیلگردش مکاتبات برگزیدند.

به گزارش روابط عمومی چارگون شرکت مهندسین مشاور راه‌آهن راه در نخستین همکاری، دریافت خدمات نصب، آموزش و عملیاتی‌سازی نرم‌افزارهای حوزه اتوماسیون اداری دیدگاه را برگزیده است.
مدیران این شرکت، نرم‌افزارهای مکاتبات ۵، کارها، سرویس‌های فکس Link ، ECE و همچنین اپلیکیشن مکاتبات دیدگاه همراه را برای نصب و بهره‌برداری انتخاب کرده‌اند.
نرم‌افزار مکاتبات  اتوماسیون اداری دیدگاه از جمله نخستین نرم‌افزارهایی است که توسط کارشناسان شرکت چارگون و مطابق با تکنولوژی‌های روز توسعه داده شده است.
پیاده‌سازی انواع معماری‌های خاص و مدل‌های ویژه دبیرخانه‌های مختلف، جداسازی پیش‌نویس‌ها از مستندات رسمی سازمان، امکان اجرای نرم‌افزار دیدگاه در مرورگرهای  Safari، Chrome، Firefox  و IE و گردش الکترونیک مکاتبات و نامه‌ها را بزرگترین مزیت‌های نرم‌افزار مکاتبات اتوماسیون اداری دیدگاه می‌توان برشمرد.
نرم‌افزار کارها 
در مجموعه دیدگاه نیز با الگوبرداری از مدل شبکه‌های اجتماعی، رویکرد جدیدی از مدیریت فعالیت‌های سازمان را برایتشکیل تیم‌های کاری یک پروژه فراهم کرده ا‌ست. صرفه‌جویی در هزینه‌های مالی، انسانی و همچنین ایجاد شفافیت، ‌دقت و نظم در انجام یک پروژه ارزش افزوده‌ این نرم‌افزار در سازمان‌هاست.
محصولات نرم‌افزاری شرکت چارگون بر روی پلتفرم همراه شامل موبایل، تبلت و … با نام تجاری دیدگاه همراه، مجموعه‌ای از عملیات‌های پُراستفاده برخی از نرم‌افزارهای تحت وب دیدگاه را در خود جای داده‌اند.
اپلیکیشن مکاتبات دیدگاه 
همراه، قابلیت پوشش برخی از عملیات‌‌های نرم‌افزار مکاتبات دیدگاه را بر روی موبایل در اختیار کاربران قرار می‌دهد.
این اپلیکشن با قابلیت‌هایی مانند مشاهده و ارجاع نامه‌ها، پیش‌نویس‌ها و تبدیل آنها به نامه و همچنین دریافت پیام‌ها و ارجاع آنها، ضروری بودن حضور مدیران در سازمان‌های مشتری را حذف و انجام این عملیات در هر مکان و زمان را فراهم می‌کند.

شرکت چارگون، همواره پوشش همه جانبه نیازهای کاربران اتوماسیون اداری را به عنوان اصلی‌ترین و محوری‌ترین هدف خود در مجموعه نرم‌افزاری دیدگاه، مورد توجه قرار داده است؛‌ به همین دلیل بهبود ضریب نفوذ این نرم‌افزارها در سازمان‌های مشتری و انواع کسب و کارهای ایرانی بسیار قابل توجه و دارای اولویت‌ توسعه، بوده است.

در نسل جدید نرم‌افزار مکاتبات دیدگاه علاوه بر حذف کاغذ از ساختار اداری و مکانیزه کردن مکاتبات، پیگیری نامه‌ها و آرشیو و مدیریت اسناد، قابلیت‌هایی مانند استفاده هم‌زمان از بخش‌های مختلف منوی اداری (Multi-Window)، عدم نیاز به آپدیت office، وجود امکانات تعاملی و گفت‌و‌گو chat ,collaboration ،Drag and drop را در اختیار کاربران قرار می‌دهد؛ ضمن اینکه افزایش قابلیت‌های کار با کیبورد و امکان ویرایش موجودیت‌های متنی بر میزان کارآمدی و پویایی نرم‌افزار مکاتبات دیدگاه ۵ در ساختار‌های اداری، افزوده‌اند.

ویژگی‌های منحصر به فرد نسل پنجم نرم‌افزار مکاتبات مجموعه دیدگاه در کنار امکانات و قابلیت‌های متعدد، زمینه دسترسی آسان مدیران و سایر کارکنان به اطلاعات و انجام روزمره و بررسی و تحلیل فرآیندهای سازمان را فراهم‌ می‌کند.


اطلاعات بیشتر درباره سیستم‌های اتوماسیون اداری

اطلاعات بیشتر درباره سیستم‌ جامع مدیریت منابع انسانی

اطلاعات بیشتر درباره سیستم مالی و حسابداری

اطلاعات بیشتر درباره سیستم‌های انبار ، حسابداری انبار و مدیریت اموال

اطلاعات بیشتر درباره سیستم‌های BPMS و مدیریت فرآیندها