کارگزاری بانک صنعت و معدن با عملیاتیسازی نرمافزارهای اتوماسیون اداری، منابع انسانی و لجستیک دیدگاه در فهرست مشتریان چارگون قرار گرفت.
به گزارش روابط عمومی، با آغاز این همکاری، 150 کاربر مکاتبات اداری کارگزاری بانک صنعت و معدن بهرهبرداری از اتوماسیون اداری دیدگاه را آغاز کرده اند. علاوه بر مکاتبات، محاسبه حقوق و دستمزد، امور پرسنلی، حضور و غیاب، حسابرسی به انبار و حسابداری انبار و همچنین کنترل اموال و داراییهای ثابت این کارگزاری نیز از طریق نرمافزارهای اتوماسیون اداری، منابع انسانی و لجستیک دیدگاه انجام خواهد شد.
نرمافزار مکاتبات در راهکار اتوماسیون اداری مجموعه نرمافزاری دیدگاه، گردش مکانیزه نامهها و مکاتبات سازمانی را تحت پوشش قرار میدهد. از ویژگیهای منحصر به فرد و مهم نرمافزار مکاتبات دیدگاه در سازمانهای مشتری میتوان به حذف کامل کاغذ از ساختار اداری (Paperless) اشاره کرد. پیگیری نامهها و آرشیو و مدیریت اسناد، امکان استفاده از بخشهای مختلف منوی اداری (Multi-Window) و بازکردن چندین پنجره به صورت همزمان از دیگر مزیتهای این سیستم است. قابلیتهای عدم نیاز به آپدیت office ، وجود فضای تعامل و گفتوگو chat و collaboration ،Drag and drop بین کاربران این سیستم با استقبال زیادی مواجه شده است.
نرمافزارهای مدیریت منابع انسانی دیدگاه کلیه فرآیندها و مفاهیم این
حوزه از استخدام تا بازنشستگی کارکنان را پوشش
میدهند. با نرمافزار
پرسنلی دیدگاه، امکان نگهداری کلیه اطلاعات کارکنان براساس فرآیندهای جذب، صدور
انواع حکم و قرارداد و…پوشش داده میشود. انطباق با قوانین مختلف خدمات کشوری،
قانون کار، هیات علمی و … مزیت ویژه این نرمافزار است.
نرمافزار حقوق و دستمزد نیز در
واقع با محاسبه حقوق و مزایای کارکنان بر اساس اطلاعات دریافتی از سایر سیستمهای
حوزه منابع انسانی، ابزاری کارآمد برای بهینهسازی چرخه منابع انسانی و مالی در
ساختار سازمانی و اداری است.
نرمافزارهای لجستیک دیدگاه امکان اداره کارآمد انواع انبارها با
پراکندگی جغرافیایی، کنترل گردش، موجودی کالا و اموال و دارائیهای ثابت را برای
سازمانها فراهم میکنند. نرمافزارهای لجستیک دیدگاه را انبار و حسابداری
انبار، اموال و داراییهای ثابت،املاک و مستغلات، خرید و
تدارکات و نرمافزار اموال دولتی شامل میشوند.
سیستمهای لجستک دیدگاه در کنار استقلال عملیاتی، امکان مدیریت مرکزی و دریافت
گزارشات و اطلاعات تجمیعی مورد نیاز را در هر لحظه میسر میکنند.
مهمترین ویژگی سیستم انبار و حسابداری انبار دیدگاه،
پیادهسازی فرآیند اختصاصی گردش کار برای درخواست کالای در هر سازمان است. بستر
یکپارچه این نرمافزار با نرمافزارهای راهکار لجستیک مانند نرمافزار مدیریت
اموال و خرید و تدارکات، بهرهوری سازمانی به همراه دارد.
از امکانات شاخص نرمافزار انبار و حسابداری انبار دیدگاه میتوان به اختصاص
سریال به کالاهای رسید شده و ردیابی آنها بر اساس شماره سریال، استفاده
از کارتابل بررسی درخواست و مشاهده موجودی کالا در انبار اشاره کرد.
طلاعات بیشتر درباره سیستمهای اتوماسیون اداری
اطلاعات بیشتر درباره سیستم جامع مدیریت منابع انسانی
اطلاعات بیشتر درباره سیستم مالی و حسابداری
اطلاعات بیشتر درباره سیستمهای انبار ، حسابداری انبار و مدیریت اموال
اطلاعات بیشتر درباره سیستمهای BPMS و مدیریت فرآیندها