تحلیل سیستم اتوماسیون اداری

سیتم اتوماسیون اداری و مدیریت مکاتبات اداری و دبیرخانه‌های المترونیک موضوع روز دولت و شهر الکترونیک است این وبلاگ به این مباحث می‌پردازد.

تحلیل سیستم اتوماسیون اداری

سیتم اتوماسیون اداری و مدیریت مکاتبات اداری و دبیرخانه‌های المترونیک موضوع روز دولت و شهر الکترونیک است این وبلاگ به این مباحث می‌پردازد.

تجهیز سه سازمان کاربر دیدگاه به اپلیکیشن مکاتبات اتوماسیون اداری

عملیاتی‌سازی اپلیکیشن مکاتبات دیدگاه همراه برای بهره‌برداری در 3سازمان مشتری در دستور کار تیم فنی شرکت چارگون قرار گرفت.

به گزارش روابط عمومی چارگون، اپلیکیشن مکاتبات دیدگاه همراه در مجتمع پتاس‌ خور و بیابانک، سازمان توسعه و نوسازی معادن و صنایع معدنی ایران و هلدینگ معادن سازمان اقتصادی کوثر، نصب و راه‌اندازی می‌شود.

بنابراین گزارش، انتخاب اپلیکیشن مکاتبات دیدگاه همراه از سوی مدیران و تصمیم‌گیران سازمان‌های کاربر با هدف بهره‌برداری از برخی قابلیت‌های نرم‌افزار مکاتبات تحت وب دیدگاه برای انجام امور اداری و روزانه صورت گرفته است.
اپلیکیشن مکاتبات دیدگاه همراه 
با قابلیت‌هایی مانند مشاهده و ارجاع نامه‌ها، پیش‌نویس‌ها و تبدیل آنها به نامه و همچنین دریافت پیام‌ها و ارجاع‌ها زمینه انجام عملیات روزانه بدون حضور فیزیکی در محل کار را برای مدیران، فراهم می‌کند.
دیدگاه همراه 
محصولات نرم‌افزاری چارگون بر روی پلتفرم همراه شامل موبایل، تبلت و … است و ابزارهای پُرکاربرد برخی از نرم‌افزارهای دیدگاه را در خود جای داده است.
در این سازمان‌ها علاوه بر اپلیکیشن مکاتبات دیدگاه همراه نرم‌افزار مکاتبات از اتوماسیون اداری مجموعه نرم‌افزاری دیدگاه نیز عملیاتی شده است.
نرم‌افزار مکاتبات 
در راهکار اتوماسیون اداری دیدگاه، گردش مکانیزه نامه‌ها و مکاتبات سازمانی را در کلیه سطوح تحت پوشش قرار می‌دهد. این نرم‌افزار با آسان کردن فرآیند دسترسی و نگهداشت مکتوبات اداری و حذف کامل کاغذ در ساختارها، بیشترین ظرفیت بهره‌وری را در سازمان‌ها ایجاد می‌کند.
از ویژگی‌های جدید نرم‌افزار مکاتبات دیدگاه در سازمان‌های مشتری می‌توان به پیگیری راحت‌تر نامه‌ها و آرشیو و مدیریت اسناد، استفاده از بخش‌های مختلف منوی اداری (Multi-Window)، بازکردن چندین پنجره به صورت همزمان، فضای تعامل و گفت‌و‌گوی کاربران با یکدیگر و….اشاره کرد.
 اتوماسیون اداری 
دیدگاه از مجموعه نرم‌افزارهای مکاتبات اداری، جلسات،‌ کارها، مدیریت اسناد و سامانه پیشخوان ارباب رجوع تشکیل شده‌ است. این نرم‌افزارها در حوزه اتوماسیون اداری علاوه بر پوشش مکانیزه مکاتبات اداری و آرشیو مستندات و اسناد، راهکارهایی برای افزایش بهره‌وری،‌ صرفه‌جویی در هزینه‌های مالی و سرمایه‌های انسانی و پویایی سازمانی را برای سازمان‌ها به دنبال دارد.

 


اطلاعات بیشتر درباره سیستم‌های اتوماسیون اداری

اطلاعات بیشتر درباره سیستم‌ جامع مدیریت منابع انسانی

اطلاعات بیشتر درباره سیستم مالی و حسابداری

اطلاعات بیشتر درباره سیستم‌های انبار ، حسابداری انبار و مدیریت اموال

اطلاعات بیشتر درباره سیستم‌های BPMS و مدیریت فرآیندها

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.