تحلیل سیستم اتوماسیون اداری

سیتم اتوماسیون اداری و مدیریت مکاتبات اداری و دبیرخانه‌های المترونیک موضوع روز دولت و شهر الکترونیک است این وبلاگ به این مباحث می‌پردازد.

تحلیل سیستم اتوماسیون اداری

سیتم اتوماسیون اداری و مدیریت مکاتبات اداری و دبیرخانه‌های المترونیک موضوع روز دولت و شهر الکترونیک است این وبلاگ به این مباحث می‌پردازد.

معرفی قابلیت‌های نرم افزار تابلو اعلانات از سیستم اتوماسیون اداری دیدگاه

تجربه‌ای که به طور سنتی از سیستم اتوماسیون اداری وب و موبایل در سازمان‌ها و شرکت‌های ایرانی وجود دارد، به صورت امکانات نرم‌افزاری برای مدیریت مکاتبات اداری، نامه، فکس و مراودات رسمی تعریف شده است؛ اما اتوماسیون اداری دیدگاه، با نگاهی جامع به فرآیندهای مرتبط با نامه در سازمان‌ها می‌پردازد و فراتر از سیستم دبیرخانه‌ امکاناتی ارائه کرده که روال‌های جانبی که در حاشیه مکاتبات سازمانی وجود دارند و در بهره‌وری و کارآمدی سازمان‌‌هاموثرند،



مورد توجه قرار گیرند. این روال‌های جانبی در لایه ارتباطات داخلی سازمان، بین سازمان و کارکنان و نیز کارکنان با هم و در لایه خارجی بین سازمان و ارباب رجوع مدنظر قرار گرفته  و  در راستای مکانیزه کردن این روال‌های جنبی و حفظ یکپارچگی اطلاعات اجزای آن با مکاتبات اداری مسیر توسعه خود را تعریف کرده است.

توسعه پلتفرم موبایل اتوماسیون اداری و ارائه دیدگاه همراه، از اولین قدم‌هایی است که چارگون برای پوشش‌دهی جامع به نیازها و فرآیندهای مرتبط با مکاتبات اداری برداشته است. این اقدام از دو سال پیش با معرفی نسل جدید نرم‌افزار جلسات و نرم‌افزار کارها بر پایه گفتمان سازمانی ادامه پیدا کرد. این دو نرم‌افزار که بر روی بستر دیدگاه ۵ طراحی شده‌اند، مطابق با تجربه کاربران از تعاملات شبکه‌های اجتماعی و پیام‌رسان‌ها امکان گفتگو و تبادل نظر آنلاین و لحظه‌ای را بین کارکنان سازمان‌ها در حوزه جلسات و مدیریت پروژه‌های سازمان فراهم می‌کنند. این نرم‌افزارها مدیریت بهینه جلسات و نیز مدیریت وظایف و کارهای کارکنان سازمان‌ها را که اغلب بر‌پایه اجرای نامه در سیستم مکاتبات شکل می‌گیرد را مدیریت می‌کنند.
در جدیدترین موارد توسعه راهکار اتوماسیون اداری دیدگاه، نرم‌افزار تابلوی اعلانات به مجموعه نرم‌افزارهای حوزه اتوماسیون اداری دیدگاه اضافه شده است. تابلوی اعلانات در سازمان‌ها ابزار شناخته‌شده و پرکاربردی است که اطلاع‌رسانی به کارکنان و ارباب رجوع را برعهده دارد. در شکل فیزیکی، تابلوی اعلانات اگر در راهروی کارگزینی قرار داده ‌شود، اطلاع‌رسانی به کارکنان سازمان در حوزه مسائل داخلی را برعهده دارد و اگر در ورودی سازمان باشد، فرآیندهای کاری سازمان را برای اطلاع ارباب رجوع اطلاع‌رسانی می‌کند.
اما نرم‌افزار تابلوی اعلانات به صورت تحت وب، امکان اطلاع‌رسانی به مخاطبان سازمان را فراهم می کند. این مخاطبان در بخش‌های مختلف قابل دسته‌بندی هستند به نحوی که دپارتمان‌های مختلف می‌توانند تابلوی اعلانات اختصاصی خود را داشته باشند. حتی تیم‌های کاری که اعضای آنها از دپارتمان‌های مختلف تشکیل شده‌اند می‌توانند تابلوی اعلانات اختصاصی داشته باشند. محتوای هر تابلو براساس مدیریت دسترسی کاربران، بروز می‌شود به نحوی که مسئولیت محتوای ارائه شده در آن مشخص و شفاف تعیین شده باشد.
در نرم‌افزار تابلوی اعلانات امکان ایجاد یک برد عمومی نیز وجود دارد که مخاطبش نه تنها افراد سازمان که ارباب رجوع هم هستند. از سوی دیگر با توجه به تحت وب بودن این نرم‌افزار، این برد عمومی را می‌توان در وب سایت یا پرتال سازمان هم قرار داد تا دسترسی به آن به آسان‌ترین شیوه ممکن فراهم شود.

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.