تحلیل سیستم اتوماسیون اداری

سیتم اتوماسیون اداری و مدیریت مکاتبات اداری و دبیرخانه‌های المترونیک موضوع روز دولت و شهر الکترونیک است این وبلاگ به این مباحث می‌پردازد.

تحلیل سیستم اتوماسیون اداری

سیتم اتوماسیون اداری و مدیریت مکاتبات اداری و دبیرخانه‌های المترونیک موضوع روز دولت و شهر الکترونیک است این وبلاگ به این مباحث می‌پردازد.

پشتیبانی پیچیده‌ترین فرآیندهای مکاتباتی کشور با نرم‌افزارهای اتوماسیون اداری دیدگاه

سرپرست راهکار اتوماسیون اداری چارگون معتقد است: در کشور ما یکی از پیچیده‌ترین فرآیندهای مکاتباتی سازمانی درحال اجراست که از افتخارات شرکت چارگون، پشتیبانی و اجرای این مدل فرایندی، صرف نظر از نوع کسب و کار سازمان‌هاست.




خشایار رفعتی در گفت و‌گو با روابط عمومی چارگون با بیان اینکه ما با ارائه مجموعه اتوماسیون، سهم بزرگی از کاربران این حوزه را در کشور پشتیبانی کرده‌ایم، تاکید کرد: به جرات می‌توان گفت شرکت چارگون در راستای مکانیزاسیون فرآیندهای این سازمان‌ها، تجربیات و درس آموخته‌های موفقی را کسب کرده است.

به گفته وی، قابلیت‌هایی مانند امکان اتصال بین سازمان‌های مختلف با پراکندگی جغرافیایی، مجموعه نرم‌افزاری دیدگاه را از دید سازمانی متمایز می‌سازد. همچنین وجود بسترهایی بر مبنای وب و موبایل مدیران را در راستای پاسخ‌گویی سریعتر یاری خواهد کرد.
سرپرست راهکار اتوماسیون اداری چارگون درباره برنامه‌های توسعه‌ای این حوزه نیز تصریح کرد: ارتقای کیفیت محصول و خدمات و هچنین مدیریت دقیق‌تر تعهدات از جمله مواردی است که درجهت افزایش رضایت کاربران و سازمان‌ها، مورد نظر مدیریت راهکار اتوماسیون اداری است.
رفعتی یادآورشد: توسعه ابزارهایی برای مکانیزاسیون گردش‌های مکتوبات، فعالیت‌های کاری و برنامه‌ریزی سازمانی از جمله مواردی خواهد بود که در راهکار اتوماسیون اداری بر اجرایی شدن آنها تاکید داریم.
به گفته وی، این ابزارها کمکی موثر و مفید برای صرفه‌جویی هرچه بیشتر در زمان پاسخ‌گویی در فرآیندهای داخلی برای سازمان‌ها محسوب می‌شوند و درکنار مجموعه امکاناتی که برای تسهیل تعاملات چابک سازمانی بوجود آمده‌اند، سازمان‌ها را از گلوگاه‌های ارتباطی رها می‌کنند.
سرپرست راهکار اتوماسیون اداری چارگون همچنین از برنامه‌ای برای افزایش سرعت جایگزینی نرم‌افزارهای حوزه اتوماسیون اداری با سیستم‌های قدیمی مشتریان خبر داد و افزود: تلاش می‌کنیم تا با کمترین هزینه، امکان سوییچ بین نرم‌افزارهای قدیمی سازمان‌های مشتری فراهم شود.
رفعتی همچنین به تولید محتوای مناسب و ارزیابی خدمات اشاره کرد و گفت: تلاش می‌کنیم تا کاربران را به سمت استفاده از خدمات پشتیبانی الکترونیکی هدایت کنیم به نحوی که در سرعت پاسخ‌گویی در این حوزه تغییر محسوسی را شاهد باشیم.
به گفته وی، ایجاد ارتباط نرم افزاری باهدف کاهش فعالیت‌های تکراری سرعت استفاده از امکانات دیدگاه را افزایش داده و منجر به کاهش خطای انسانی می‌شود که همین امر، امکان پاسخ‌گویی سازمان‌های مشتری را بیشتر می‌کند.
سرپرست راهکار اتوماسیون اداری چارگون درباره چشم‌انداز نرم‌افزارهای اتوماسیون اداری دیدگاه تاکید کرد: مدیریت هوشمند و چابک فعالیت‌های تیمی از چشم‌اندازهایی است که سازمان‌ها با استفاده از نرم‌افزارهای مدیریت کارها و جلسات می‌توانند به آن دست پیدا کنند. همچنین وجود داشبوردها و شاخص‌های آماری، مدیران را در اجرای هرچه سریعتر فرایندها و کشف نقاط ضعف مدل کسب و کار موجود راهنمایی می‌کند.
رفعتی اضافه کرد: مجموعه امکاناتی برای مدیریت نگاهداشت و مدیریت اسناد سازمانی در برنامه توسعه این حوزه درنظر گرفته شده که سازمان‌ها را به سمت بایگانی‌های دیجیتال و مستقل از کاغذ سوق می‌دهد. با بوجود آمدن زیرساخت‌های لازم برای ارائه نرم‌افزار در قالب خدمت، چشم‌اندازی درجهت سرویس‌دهی به شرکت‌های کوچک‌تر نیز فراهم خواهد شد.
وی در پایان یادآور شد: توسعه و تکثیر دانش می‌تواند تاثیر نیروی انسانی را در این مجموعه به نحو چشمگیری افزایش دهد به همین منظور، قصد داریم علاوه بر توسعه کار تیمی،قابلیت‌های فردی و تسهیل گردش اطلاعات را نیز افزایش دهیم و برای رسیدن به تیمی چابک، قدم برداریم.

اطلاعات بیشتر درباره سیستم‌های اتوماسیون اداری

اطلاعات بیشتر درباره سیستم‌ جامع مدیریت منابع انسانی

اطلاعات بیشتر درباره سیستم مالی و حسابداری

اطلاعات بیشتر درباره سیستم‌های انبار ، حسابداری انبار و مدیریت اموال

اطلاعات بیشتر درباره سیستم‌های BPMS و مدیریت فرآیندها


نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.