تحلیل سیستم اتوماسیون اداری

سیتم اتوماسیون اداری و مدیریت مکاتبات اداری و دبیرخانه‌های المترونیک موضوع روز دولت و شهر الکترونیک است این وبلاگ به این مباحث می‌پردازد.

تحلیل سیستم اتوماسیون اداری

سیتم اتوماسیون اداری و مدیریت مکاتبات اداری و دبیرخانه‌های المترونیک موضوع روز دولت و شهر الکترونیک است این وبلاگ به این مباحث می‌پردازد.

تجهیز ادارات‌کل میراث فرهنگی و گردشگری سراسر کشور به نرم‌افزار مکاتبات دیدگاه

اتوماسیون اداری مجموعه ادارات‌کل میراث فرهنگی،‌ صنایع دستی و گردشگری در سراسر کشور به نرم‌افزار مکاتبات 5 دیدگاه مجهز شدند.

به گزارش روابط عمومی چارگون، با تجهیز ادارات‌ کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان‌های گلستان، بوشهر، کهکیلویه و بویراحمد، کردستان، البرز، یزد، قزوین، مازندران، هرمزگان، سمنان، سیستان و بلوچستان، کرمان و لرستان به نرم‌افزار مکاتبات، در حال حاضر علاوه بر سازمان مرکزی 32 اداره‌کل میراث فرهنگی، ‌صنایع دستی و گردشگری کشور نیز با اتوماسیون اداری دیدگاه، مکاتبات اداری خود را پوشش می‌دهند.


نرم‌افزار مکاتبات دیدگاه و دیدگاه همراه


بنابراین گزارش علاوه بر نرم‌افزار مکاتبات دیدگاه، سرویس سینک سرور برای تبادل اطلاعات درون سازمانی (sync) و سرویس ارسال و دریافت ایمیل نیز در این ادارات نصب و راه‌اندازی می‌شوند.

علاوه بر این، پژوهشگاه میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری نیز با هدف دسترسی همیشگی مدیران به کارتابل‌های روزانه خود و انجام امور اداری به اپلیکیشن مکاتبات دیدگاه همراه مجهز شده‌است. کاربران پژوهشگاه پیش از این نیز از نرم‌افزار مکاتبات اتوماسیون اداری و سرویس‌های ارسال و دریافت فکس، ایمیل، ECE، link و سینک سرور دیدگاه بهره‌برداری می‌کرده‌اند.
از دستاوردهای مهم نرم‌افزار مکاتبات دیدگاه در سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری می‌توان مکانیزه شدن فرآیندهای اداری و پاسخ‌گویی سریع به مخاطبین اشاره کرد؛ زیرا طراحی یکپارچه وپشتیبانی از عملیات و فرآیندهای مختلف سازمانی شامل مکاتبات اداری، این نرم‌افزار را به ابزاری قوی برای ایجاد تحول در ساختارهای سازمانی، تبدیل کرده است.
حذف کامل کاغذ از ساختار اداری (Paperless)، پیگیری نامه‌ها و آرشیو و مدیریت اسناد، استفاده از بخش‌های مختلف منوی اداری، امکان گشودن چندین پنجره به صورت همزمان و همچنین امکان فضای تعامل و گفت‌و‌گوی کاربران با یکدیگر از ویژگی‌های نسل پنجم نرم‌افزار مکاتبات دیدگاه است.
پیش‌بینی می‌شود که نرم‌افزار مکاتبات دیدگاه با آسان کردن فرآیند دسترسی و نگهداشت مکتوبات اداری و حذف کامل روش‌های سنتی مکاتبات و ارسال آنها در واحدهای اداری، بیشترین ظرفیت بهره‌وری را در اختیار مدیران ادارات ‌کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری، قرار دهد.



اطلاعات بیشتر درباره سیستم‌های اتوماسیون اداری

اطلاعات بیشتر درباره سیستم‌ جامع مدیریت منابع انسانی

اطلاعات بیشتر درباره سیستم مالی و حسابداری

اطلاعات بیشتر درباره سیستم‌های انبار ، حسابداری انبار و مدیریت اموال

اطلاعات بیشتر درباره سیستم‌های BPMS و مدیریت فرآیندها

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.