تحلیل سیستم اتوماسیون اداری

سیتم اتوماسیون اداری و مدیریت مکاتبات اداری و دبیرخانه‌های المترونیک موضوع روز دولت و شهر الکترونیک است این وبلاگ به این مباحث می‌پردازد.

تحلیل سیستم اتوماسیون اداری

سیتم اتوماسیون اداری و مدیریت مکاتبات اداری و دبیرخانه‌های المترونیک موضوع روز دولت و شهر الکترونیک است این وبلاگ به این مباحث می‌پردازد.

استقرار نرم‌افزار مکاتبات دیدگاه در 15 سازمان مشتری

نرم‌افزار مکاتبات 5 دیدگاه از راهکار اتوماسیون اداری از سوی تیم فنی چارگون در 15 سازمان مشتری نصب و راه‌اندازی شد.

به گزارش روابط عمومی چارگون، تیم فنی شرکت توانست با هدف ایجاد تحول در ساختار اداری، نرم‌افزار مکاتبات 5 را در دانشگاه ارومیه، اداره کل ورزش و جوانان استان تهران و شرکت‌تهیه و تولید مواد معدنی ایران، شرکت ایده آرمانی آراد و شرکت گاز استان قم عملیاتی کند.

بنابراین گزارش، مدیران فنی چارگون همچنین این نرم‌افزار را به همراه سرویس‌های ECE و ایمیل را در شرکت‌های توسعه معدنی و صنعتی صبانور،‌ پارس دارو، توسعه مسکن ایران، شرکت‌های نیرو مهار، تهران بوستن و همچنین شهرداری لاهیجان نصب و راه‌اندازی کردند.

استقرار نرم‌افزار مکاتبات 5 و دیدگاه همراه نیز در شرکت‌‌های کارگزاری بانک توسعه صادرات، توسعه و احداث پروژه‌های صنعتی، شرکت ساختمانی آراد و شرکت نوین ایده فاخر ایرانیان از سوی کارشناسان چارگون با موفقیت انجام شد.

تیم فنی چارگون تلاش کرد تا در استقرار این پروژه‌ها امکان بهره‌برداری از تمامی قابلیت‌ها و فیچرهای نرم‌افزار را از طریق آموزش راهبران و کاربران در اختیار سازمان‌های مشتری قرار دهد.

شرکت چارگون، همواره پوشش همه نیازهای کاربران اتوماسیون اداری را به عنوان اصلی‌ترین و محوری‌ترین هدف خود در مجموعه نرم‌افزاری دیدگاه، مورد توجه قرار داداه است؛‌ به همین دلیل توسعه ضریب نفوذ این نرم‌افزارها در سازمان‌های مشتری و انواع کسب و کارهای ایرانی بسیار قابل توجه است.

نرم‌افزار مکاتبات 5 دیدگاه با آسان کردن فرآیند دسترسی و نگهداری و مدیریت اسناد و مکتوبات اداری  و حذف کاغذ و روش‌های سنتی مکاتبات  در ساختارها، بیشترین ظرفیت بهره‌وری را در اختیار  مدیران سازمان‌های بهره‌بردار قرار می‌دهد.

از ویژگی‌های منحصر به فرد و مهم نرم‌افزار مکاتبات دیدگاه در سازمان‌های مشتری می‌توان به حذف کامل کاغذ از ساختار اداری(Paperless)، استفاده از بخش‌های مختلف منوی اداری و بازکردن چندین پنجره به صورت همزمان، عدم نیاز به آپدیت office، فضای تعامل و گفت‌و‌گوی کاربران و افزایش قابلیت‌ها و پویایی نرم‌افزار، اشاره کرد.

گفتنی است مدیریت این پروژه‌ها از سوی تیم فنی چارگون را سرکار خانم شراره رضائیه و آقایان مهدی راد و علی قاسم‌پور برعهده داشته‌اند.

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.